Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:28, 09 Cze 2006 Temat postu: Dodatkowe moduły |
|
|
wie ktos skad sciagnac moduly?? (np do trybu 13h)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:45, 10 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Zajrzyj na Gr0g's Programming Page ( [link widoczny dla zalogowanych] ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:36, 10 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
a.... i gdzie je wkleic/jak zainstalowac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:41, 10 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Sam ich nie używałem, ale pewnie tak samo jak zwykłe moduły. Kopiujesz je do swojego katalogu z modułami (czyli najczęściej tam, gdzie jest kompilator) i deklarujesz je w sekcji USES w programie (np. USES Crt, Dos, wybrany_modul). Polecenia dostępne w module powinny być w dokumentacji modułu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:17, 10 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
dzieki poradziłem sobie, zamykam ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:04, 25 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Tematu nie zamykam, może ktoś będzie chciał się czegoś dopytać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:44, 25 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
polecam sciagnac modul do obslugi VESY z [link widoczny dla zalogowanych] naprawde dobry, sam go uzywam, mozna pisac duzo ladniejsze gry niz w trybie 13h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
quper
Nowy
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:38, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Mam problem ze wczytaniem modułu. Chcę wczytać moduł graph. Wyglada to mniej wiecej tak:
Uses GRAPH;
Var
ster,tryb:integer;
Begin
ster:=VGA; tryb:=VGAHi;
InitGraph(ster, tryb, 'C:\BP\BGI' );
End.
i caly czas pisze mi file not found!
bardzo proszę o udzielenie pomocy...sciezka jest dobra....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:07, 14 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Mogłeś założyć oddzielny temat, bo ten raczej ma inne cele...
Kod piszemy w specjalnych znacznikach (znacznik [.code] - bez kropki), żeby był czytelniejszy - popraw swój post.
File not found oznacza, że nie znaleziono pliku. Napisz, z jakiego kompilatora korzystasz. Podejrzewam, że właśnie ścieżka jest niepoprawna (pewnie ją przepisałeś z jakiegoś kursu). Jeżeli natomiast ścieżka jest całkowicie poprawna (w co wątpię), to przyczyną błędu może być brak modułu GRAPH w kompilatorze (szczególnie dotyczy to kompilatora Turbo Pascal 7.01, gdyż w internecie dostępne są okrojone wersje tego kompilatora).
Przypominam - ścieżka musi prowadzić do folderu z plikami BGI, a nie do samego modułu GRAPH.
Aha, jeśli moje podejrzenia są mylne, opisz problem dokładniej (czyli tak jak wcześniej pisałem): wersja kompilatora, jakiego używasz, jaki to jest kompilator, ewentualnie zapodaj screena z Eksploratora Windows z dysku C: (z rozwiniętymi wszystkimi katalogami) + zawartość tego katalogu C:\BP\BGI.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
danix111
Nowy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:01, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ja mam paczkę bardzo przydatnych modułów np. zestaw AUTO (do automatycznych akcji), źródło DIRECT3D (działa jak Direct3D). mogę dać wam linka rapidshare
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|