Dodatkowe moduły

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o Turbo Pascalu Strona Główna -> Problemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:28, 09 Cze 2006    Temat postu: Dodatkowe moduły

wie ktos skad sciagnac moduly?? (np do trybu 13h)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:45, 10 Cze 2006    Temat postu:

Zajrzyj na Gr0g's Programming Page ( [link widoczny dla zalogowanych] ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:36, 10 Cze 2006    Temat postu:

a.... i gdzie je wkleic/jak zainstalowac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:41, 10 Cze 2006    Temat postu:

Sam ich nie używałem, ale pewnie tak samo jak zwykłe moduły. Kopiujesz je do swojego katalogu z modułami (czyli najczęściej tam, gdzie jest kompilator) i deklarujesz je w sekcji USES w programie (np. USES Crt, Dos, wybrany_modul). Polecenia dostępne w module powinny być w dokumentacji modułu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:17, 10 Cze 2006    Temat postu:

dzieki poradziłem sobie, zamykam ten temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:04, 25 Lip 2006    Temat postu:

Tematu nie zamykam, może ktoś będzie chciał się czegoś dopytać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:44, 25 Lip 2006    Temat postu:

polecam sciagnac modul do obslugi VESY z [link widoczny dla zalogowanych] naprawde dobry, sam go uzywam, mozna pisac duzo ladniejsze gry niz w trybie 13h.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quper
Nowy



Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:38, 13 Paź 2006    Temat postu:

Mam problem ze wczytaniem modułu. Chcę wczytać moduł graph. Wyglada to mniej wiecej tak:

Uses GRAPH;
Var
ster,tryb:integer;

Begin
ster:=VGA; tryb:=VGAHi;
InitGraph(ster, tryb, 'C:\BP\BGI' );
End.

i caly czas pisze mi file not found!

bardzo proszę o udzielenie pomocy...sciezka jest dobra....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:07, 14 Paź 2006    Temat postu:

Mogłeś założyć oddzielny temat, bo ten raczej ma inne cele...
Kod piszemy w specjalnych znacznikach (znacznik [.code] - bez kropki), żeby był czytelniejszy - popraw swój post.
File not found oznacza, że nie znaleziono pliku. Napisz, z jakiego kompilatora korzystasz. Podejrzewam, że właśnie ścieżka jest niepoprawna (pewnie ją przepisałeś z jakiegoś kursu). Jeżeli natomiast ścieżka jest całkowicie poprawna (w co wątpię), to przyczyną błędu może być brak modułu GRAPH w kompilatorze (szczególnie dotyczy to kompilatora Turbo Pascal 7.01, gdyż w internecie dostępne są okrojone wersje tego kompilatora).
Przypominam - ścieżka musi prowadzić do folderu z plikami BGI, a nie do samego modułu GRAPH.
Aha, jeśli moje podejrzenia są mylne, opisz problem dokładniej (czyli tak jak wcześniej pisałem): wersja kompilatora, jakiego używasz, jaki to jest kompilator, ewentualnie zapodaj screena z Eksploratora Windows z dysku C: (z rozwiniętymi wszystkimi katalogami) + zawartość tego katalogu C:\BP\BGI.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
danix111
Nowy



Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:01, 01 Cze 2008    Temat postu:

ja mam paczkę bardzo przydatnych modułów np. zestaw AUTO (do automatycznych akcji), źródło DIRECT3D (działa jak Direct3D). mogę dać wam linka rapidshare

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o Turbo Pascalu Strona Główna -> Problemy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin