Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:54, 26 Lip 2006 Temat postu: Box World |
|
|
Box World to gra typu Sokoban, polega na przepychaniu skrzynek w wyznaczone miejsca.
[link widoczny dla zalogowanych]
Archiwum zawiera kod źródłowy gry.
Ogłaszam konkurs na napisanie edytora poziomów do gry na podstawie kodu źródłowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:26, 26 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
jakie sa nagrody?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:49, 26 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Satysfakcja z utworzenia edytora do gry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:02, 27 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
<lol> juz nieprogramuje w tp, ale sprobuje... tez sie przezuc na c++, przy pomocy dev-c++ pisze sie lepsze gry i wszystko!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:18, 27 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
<lol> to ja już nie programuję w C++, lepiej przerzuć się na Delphi - o wiele łatwiej tam tworzy się gry i programy
BTW: jak możesz mówić, który język jest najlepszy, skoro w żadnym z nich nic nie zrobiłeś? W TP miałeś zrobić grę FPP i grę RPG i nic o nich nie słyszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:47, 08 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
na razie sie ucze, nad grami pracuje teraz robie maxxxa, w piatek zademonstruje menu w rozdzielczosci 640x480 z 64 tys. kolorow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:03, 10 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
OK, wracamy do tematu
A o swoim projekcie staraj się informować w swoim temacie częściej
No ale trzymam za Ciebię kciuki
BTW: robienie gier w TP, to już raczej przeżytek - kto będzie w to grać (chyba że chcesz się nauczyć np. budowy bitmapy )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:46, 10 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
hmmm.... nauczylem sie kozystac z pamieci xms i ems.... rozdzilczosc potrafie zrobic do 1280x1024.... trzeba czegos wiecej?? a i nawet wav-y odtwarzam za pomoca pascala..... wg mnie to wystarcza....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:35, 10 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
No a pomyślałeś o tych, którzy mają Windows XP/2000/2003/NT? Oni prawdopodobnie nie uruchomią twojej gry (choć czasami się uda ).
Największy problem będzie z posiadaczami procesorów 64-bitowych i systemem Windows XP wersja 64 bit. No i co im powiesz? Że muszą zmienić procka, bo gra nie ruszy? Jedynym rozwiązaniem jest skompilowanie w kompilatorze 32-bit, no ale wtedy wstawki assemblera ze "zwykłego" Turbo Pascala trzeba będzie zmienić na ich odpowiedniki 32-bit.
OK, WRACAMY DO TEMATU! Jeśli chcesz jeszcze o tym podyskutować załóż nowy temat na forum (posty nie na temat będą usuwane!).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Shrimp
Nowy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:36, 09 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
danix111
Nowy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:22, 02 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
jedyna deska ratunku w grach to freepascal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|