OSADA
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wszystko o Turbo Pascalu Strona Główna -> Projekty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:19, 17 Sie 2006    Temat postu: OSADA

No to to bedzie cos takiego:
chce zrobic gierke podobna jakby sie ja zrobilo w rpg makerze xp tyle ze lepsza i w pascalu Very Happy tu macie kilka cech
- rozdzielczosc 640x480
- true color
- grafika w gimpie
-kwestia muzyki jeszce nie przemyslona (chyba pierwsza wersja bedzie bez dzwiekow, ale druga juz z dzwiekami Smile)
- chetnych do pracy nad gra kieruje na gg: 5506957 lub na e-mail [link widoczny dla zalogowanych] ew. [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:00, 18 Sie 2006    Temat postu:

A jaki będzie to typ gry? RPG czy strategia? Wink
BTW: możesz napisać w tym temacie projekt tworzenia twojego programu. Wtedy wszyscy będą mogli zobaczyć, jak postępują pracę nad projektem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:32, 18 Sie 2006    Temat postu:

strategia/rpg Very Happy nie chce udostepniac narazie kodu, ale kiedys go dam Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:08, 20 Sie 2006    Temat postu:

A kto Ci każe udostępniać kod? Ja proponuję tylko, abyś pisał, jakie części gry zrobiłeś, np.

1. Intro.
2. Menu.
3. Gra.
- silnik gry
- fabuła
- coś innego Razz
4. Outro.

Sam rozumiesz Wink Chodzi mi o to, żeby można było się zorientować, jak szybko posuwają się prace nad grą (i czy w ogóle się posuwają Razz)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:29, 21 Sie 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
no to juz mam napisy poczatkowe Very Happy wszystko musze sam robic (muza>grafa>kod) wiec mi troche schodzi, mam jeszce pare listewek do menu ale je kiedy indziej pokaze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:57, 22 Sie 2006    Temat postu:

No fajne, aż się nie chce wierzyć, że to w Pascalu Razz
Mam pytanie: w Pascalu (czystym ani w TP) nie ma obsługi trybu 13h ani VESA. Sam robiłeś potrzebne moduły do obsługi grafiki (w co nie chce mi się wierzyć Razz), czy może skorzystałeś z modułów "zewnętrznych" (np. doskonały moduł GSVGA lub GVGA)?
Drugie pytanie: jaki format plików muzycznych twoja gra obsługuje?
Trzecie pytanie (Off-Topic Razz): ile ty masz właściwie lat?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:38, 22 Sie 2006    Temat postu:

odpowiedz 1: "troche" zmienilem modol GSVga, to z niego korzystam ;]
odpowiedz 2: z formatu WAV (znam go z ksiazki tworzenie gier 2d i 3d w tp), uprzedzam kolejne pytanie - modul sam pisze ;]
odpowiedz 3: 15...and you?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:16, 23 Sie 2006    Temat postu:

Ja mam 16 Very Happy
Na stronie Gr0g's Programming Page jest całkiem niezły moduł do obsługi plików WAV. Łatwo się nic obsługiwać, tylko nie każdy plik WAV obsłuży :/
PS. Ja może też napiszę coś (coś = baza danych a la MS Access Razz ). Na razie jest w planach, ale... Wink

OK, wracamy do tematu.

Jak tworzysz grę? Czy wszystko jest w jednym pliku, czy może sam silnik gry jest w oddzielnym module (nie chodzi mi o silnik graficzny, tylko silnik samej gry)?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:21, 23 Sie 2006    Temat postu:

Gre stworze w c++, zmieniam nazwe i bedzie przez neta... Narazie robie same grafiki, silnikiem zajme sie na poczatku roku szkolnego (fuuuuj jak to glupio brzmi....)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:33, 23 Sie 2006    Temat postu:

No to nie będzie w Pascalu? No to co ty tutaj robisz? Razz
Poza tym moduł GSVGA nie działa w C++, więc już Twojej decyzji nie rozumiem. :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:27, 24 Sie 2006    Temat postu:

wiesz ty moze co to jest OPENGL?? no to jest lepsze niz caly GSVga (i zawsze mozna z directa skorzystac)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:55, 24 Sie 2006    Temat postu:

No właśnie tym bardziej twej decyzji nie rozumiem. Przecież nawet Delphi obsługuje OpenGL i DirectX. Poza tym będę zmuszony zamknąć temat projektu, jeżeli nie będzie tworzony w TP (Delphi jeszcze by uszło). Po prostu ta strona jest o Turbo Pascalu, nie o C++ Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:21, 24 Sie 2006    Temat postu:

ale ja chce zeby to bylo przez neta, a w pascalu byloby bardzo trudno serwer zaprogramowac :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:28, 24 Sie 2006    Temat postu:

No i dlatego mówię o Delphi, czyli Object Pascal. Ewentualnie możesz przejść na płatne Chrome, czyli Object Pascal .NET . Jak widzisz, możliwości jest dużo Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:30, 24 Sie 2006    Temat postu:

ale i tak wole visual c++ 2005 express edition ;] nawet sobie ksiazke kupilem ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wszystko o Turbo Pascalu Strona Główna -> Projekty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin