Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:19, 17 Sie 2006 Temat postu: OSADA |
|
|
No to to bedzie cos takiego:
chce zrobic gierke podobna jakby sie ja zrobilo w rpg makerze xp tyle ze lepsza i w pascalu tu macie kilka cech
- rozdzielczosc 640x480
- true color
- grafika w gimpie
-kwestia muzyki jeszce nie przemyslona (chyba pierwsza wersja bedzie bez dzwiekow, ale druga juz z dzwiekami )
- chetnych do pracy nad gra kieruje na gg: 5506957 lub na e-mail [link widoczny dla zalogowanych] ew. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:00, 18 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
A jaki będzie to typ gry? RPG czy strategia?
BTW: możesz napisać w tym temacie projekt tworzenia twojego programu. Wtedy wszyscy będą mogli zobaczyć, jak postępują pracę nad projektem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:32, 18 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
strategia/rpg nie chce udostepniac narazie kodu, ale kiedys go dam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:08, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
A kto Ci każe udostępniać kod? Ja proponuję tylko, abyś pisał, jakie części gry zrobiłeś, np.
1. Intro.
2. Menu.
3. Gra.
- silnik gry
- fabuła
- coś innego
4. Outro.
Sam rozumiesz Chodzi mi o to, żeby można było się zorientować, jak szybko posuwają się prace nad grą (i czy w ogóle się posuwają )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:29, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
no to juz mam napisy poczatkowe wszystko musze sam robic (muza>grafa>kod) wiec mi troche schodzi, mam jeszce pare listewek do menu ale je kiedy indziej pokaze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:57, 22 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
No fajne, aż się nie chce wierzyć, że to w Pascalu
Mam pytanie: w Pascalu (czystym ani w TP) nie ma obsługi trybu 13h ani VESA. Sam robiłeś potrzebne moduły do obsługi grafiki (w co nie chce mi się wierzyć ), czy może skorzystałeś z modułów "zewnętrznych" (np. doskonały moduł GSVGA lub GVGA)?
Drugie pytanie: jaki format plików muzycznych twoja gra obsługuje?
Trzecie pytanie (Off-Topic ): ile ty masz właściwie lat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:38, 22 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
odpowiedz 1: "troche" zmienilem modol GSVga, to z niego korzystam ;]
odpowiedz 2: z formatu WAV (znam go z ksiazki tworzenie gier 2d i 3d w tp), uprzedzam kolejne pytanie - modul sam pisze ;]
odpowiedz 3: 15...and you?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:16, 23 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ja mam 16
Na stronie Gr0g's Programming Page jest całkiem niezły moduł do obsługi plików WAV. Łatwo się nic obsługiwać, tylko nie każdy plik WAV obsłuży :/
PS. Ja może też napiszę coś (coś = baza danych a la MS Access ). Na razie jest w planach, ale...
OK, wracamy do tematu.
Jak tworzysz grę? Czy wszystko jest w jednym pliku, czy może sam silnik gry jest w oddzielnym module (nie chodzi mi o silnik graficzny, tylko silnik samej gry)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:21, 23 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Gre stworze w c++, zmieniam nazwe i bedzie przez neta... Narazie robie same grafiki, silnikiem zajme sie na poczatku roku szkolnego (fuuuuj jak to glupio brzmi....)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:33, 23 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
No to nie będzie w Pascalu? No to co ty tutaj robisz?
Poza tym moduł GSVGA nie działa w C++, więc już Twojej decyzji nie rozumiem. :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:27, 24 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
wiesz ty moze co to jest OPENGL?? no to jest lepsze niz caly GSVga (i zawsze mozna z directa skorzystac)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:55, 24 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
No właśnie tym bardziej twej decyzji nie rozumiem. Przecież nawet Delphi obsługuje OpenGL i DirectX. Poza tym będę zmuszony zamknąć temat projektu, jeżeli nie będzie tworzony w TP (Delphi jeszcze by uszło). Po prostu ta strona jest o Turbo Pascalu, nie o C++
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:21, 24 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
ale ja chce zeby to bylo przez neta, a w pascalu byloby bardzo trudno serwer zaprogramowac :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymek
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:28, 24 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
No i dlatego mówię o Delphi, czyli Object Pascal. Ewentualnie możesz przejść na płatne Chrome, czyli Object Pascal .NET . Jak widzisz, możliwości jest dużo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ghostmixer
Zaawansowany
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:30, 24 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
ale i tak wole visual c++ 2005 express edition ;] nawet sobie ksiazke kupilem ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|